top of page

אדמקו כוכב, מזל טוב!



אדמקו, אתה בן 14! מזל טוב חמוד! מזל טוב כוכב!


אתה יודע שאתה כוכב אמיתי? כל מי שנמצא סביבך מרגיש, גם אם יש לך ספקות עדיין לא תצליח להסתיר את הטבע שלך לעולם. אנשים מתאהבים בך מאז שהיית קטן ואחרי שהתחלת לדבר לא השארת להם ברירה. אתה כוכב מדהים ומיוחד - מלא אנרגיה חיובית ושמחה. לכל כוכב יש כוח כבידה שמושך כוכבי לכת המסתובבים סביבו. תסתכל כמה אנשים מסתובבים סביבך, אתה מכיר חצי עיר - ילדים מכל בתי הספר ואנשים מכל הגילאים.             

 

בעיניי הצלחה חברתית הכי חשובה בחיים. תראה איזה כוכב אתה ואיך אתה מצליח חברתית. אתה הרבה מעבר למקובל - אתה אהוב ומעורך, שמח, מצחיק ומדליק, אתה מהפנט בקסם האישי שלך ורותם אנשים בקלות לכל הפרויקטים שלך ויש לך פרויקטים מגניבים. זה קורה בקלות כי אכפת לך. אתה אוהב אנשים, דואג ועוזר לכולם – שואל ומתעניין בשלומם. חשוב לך שחברים שלך ויש לך הרבה חברים, יהיו בשלום אתך ואחד עם השני. חשוב לך שלכולם יהיה טוב וזה כל כך לא ברור מאליו. תעריך את עצמך!

 

אתה יכול לנחש שמרגע שנולדת יש לך מקום מאוד חשוב ותפקיד מאוד חשוב בחיי. אני כל כך שמח שבחרת בי. תודה! תודה שאתה לא מוותר, תודה שאתה מאתגר ומלמד אותי את השיעורים הכי חשובים בחיי על הספונטאניות וסבלנות, על הסמכות וגמישות, על הנחישות ורכות, על החמלה ואהבה. אני כל כך אוהב אותך, מעריך ומעריץ אתך על מי שאתה. אני מתפעל ממך כל יום מחדש. בבקשה תמשיך להיות מי שאתה, לאתגר וללמד אותי את מה שהכי חשוב בחיים!

 

מרגש לראות איך אתה מתפתח מיום ליום והופך מילד חמוד לגבר מרשים בעל עקרונות, ערכים גבוהים ואיכויות אישיות יוצאות דופן - האמת תמיד היית ועכשיו הם רק באים יותר ויותר לידי ביטוי ובעוצמה.

 

אדמקו, אתה סקרן מלידה ומעמיק בכל דבר שמעניין אתך - היסטוריה, פוליטיקה, מלחמות ועוד. סקרנות היא דלק מעולה ותעזור לך להגיע רחוק. כל החיים מורכבים מהזדמנויות ללמידה וצמיחה. אפשר ללמוד הרבה מההצלחות של אחרים ומהטעויות שלך. אל תפחד לטעות כי זה יקרה ואל תוותר אם נכשלת. כישלונות וטעויות הן מדרגות חשובות לכל הצלחה יוצאת דופן בחיים. אני יודע שאתה תגיע רחוק וגבוה מאוד. תמשיך לעלות צעד אחרי צעד, ולחגוג את ההצלחות שלך ושל האחרים, להתלהב וללמוד. תישאר סקרן!

 

אין דבר כזה בלתי אפשרי עבורך. כשאתה רוצה משהו זה קורה. אם צריך ההרים יזוזו והנהרות ישנו את כיוון הזרימה. כך או אחרת. אז כוח רצון יש לך וגם המון יצירתיות במימוש הרצונות ורעיונות המדהימים שלך. תמשיך לרצות, ליצור, להקים ולממש את כל החלומות שלך. ואני כאן כדי לעזור לך או לפחות לא להפריע. הכי חשוב שתאמין בעצמך!

 

אתה מעולה בחשבון והכי חד כשמדובר על חשבון בנק. יש לך חוש עסקי וראיה עסקית מפותחת. אתה יודע איך להרוויח כסף בקלות, איך ליהנות ממנו, איך לנהל כסף ואיך לחסוך. תאמין לי שלהרבה אנשים מבוגרים יש מה ללמוד ממך. אין לי ספק ש בעסקים אתה תצליח בגדול. תסמוך על היגיון הבריא שלך ועל תחושת בטן!

 

יש בך אופטימיות נצחית ושמחת חיים. אתה יודע לחגוג את החיים כל יום וכל שעה עם נוכחות, עם מוזיקה עם הצחוק המתגלגל והמדבק שלך ועם החיוך התמידי שלך שאי אפשר לעמוד בו –כי הלב נמס. אתה פשוט לא יכול להיות הרבה זמן עצבני או עצוב כי זה לא בטבע שלך. תמשיך לשמוח ולחגוג את החיים, רק תעדכן את השכנים מראש 😊

 

אתה יודע, כשאני חושב עליך המילה הראשונה שעולה היא נשמה - נשמה ענקית וקורנת מאור. נשמה ללא גבול שמעניקה חום ואהבה אינסופית במבט ובחיוך שלך. זה נדיר ומאוד חסר בעולם. אל תתבייש לרגע ואל תפחד מהעוצמה של אור שלך. תמשיך להיות מי שאתה, תמשיך לחייך ולהאיר!   

  

98 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page