top of page

מזל טוב בובי שלי


בובי שלי,

את כבר יודעת שאת מדהימה, מהממת ומיוחדת. בעיני את הרבה יותר מזה. את זוכרת איך בגיל 12 שאלתי אתך אם את קטנה או גדולה. ענית ישר ובלי להתבלבל – "אני גדולה" וכל כך צדקת! כי את גדולה מהחיים ואני מאוהב בך כבר 19 שנה.

עם חיבוק גדול ואוהב אני מאחל לך להמשיך ליהנות מהחיים, לטעום, לחוות, להתנסות ולהרגיש כדי להכיר טוב את עצמך, להבין את הצרכים שלך ואת הרצונות, את החוזקות ואת העוצמות הנסתרות, את הערכים שלך שישמרו עליך, את השאיפות שלך ואת החלומות כדי להגשים את כולם.


תודה שהחלטת לבוא לעולם – הוא ממש צריך אותך. בנוכחותך הקורנת את מביאה לעולם את היופי החיצוני יוצא דופן ואת היופי הפנימי - אהבה, חמלה, חוכמה, אמפטיה, רגישות, ערכיות ועדינות - מצרכים יקרים מאוד ונדירים.


אני מאושר עד דמעות שבחרת בי להיות אבא שלך וללמד אותי איך להיות אבא. עבורי זה תפקיד הכי חשוב בחיים. תודה בובי!


מתוקף תפקידי וממרום גילי תרשי לי בבקשה לתת לך כמה עצות לחיים.

את גדולה וחזקה - תשתמשי בכוח כדי ליצור, להטיב, להעצים ולעזור לאחרים. כוח רב דורש מודעות ועדינות – יש לך את שתיהן בשפע. יהיו רגעים שתרגישי עייפה וחלשה - זאת הזדמנות לבקש עזרה וחיבוק. אל תקשיבי לאגו, תני לאחרים להרגיש חזקים ולפתוח את הלב.


יש בך המון חוכמה ותבונה כדי להבדיל בין טוב לרע ובין אור לחושך. אין לי ספק שאת יודעת באיזה צד לבחור הודות ללב ענק מלא, חמלה ואהבה אינסופית. כל מפגש עם הטוב זאת הזדמנות להתמלא באור וכל מפגש עם הרועה זאת הזדמנות, לא פחות חשובה, להביע חמלה.


את אומנית כשרונית עם חוש אסתטי מפותח מלידה בציור, בריקוד, בכתיבה, בבישול ובכל דבר את יוצרת עולמות מרגשים של יופי עדין ועוצמתי. מוזה מאוד אוהבת אתך אבל לעתים היא עסוקה ולא נוכחת. ברגעים אלה אולי תרגישי תקועה ומתוסכלת וזאת הזדמנות נפלאה למצוא מקורות השראה פנימיים וחיצוניים.


כמה שאת רגישה ואמפטית. כל כך אכפת לך מאנשים וכמובן מהחברים הקרובים. אנשים חשובים לך, את קשובה ותמיד מוכנה לעזור, את אוהבת מאוד ומאוד אהובה. אבל יהיו אי הבנות ויהיו קונפליקטים. אנשים לא תמיד יצליחו לעמוד בציפיות שלך. אולי זה יבלבל ויעצבן, אולי תחווי אכזבה ואפילו בגידה. תנצלי את ההזדמנות כדי לנשום ולהיזכר שיש לך תמיד את עצמך. תהיי לעצמך החברה הכי טובה. ואז תסלחי ותפתחי דף חדש. את מעולה ביחסים ויודעת את הדרך לשלום.


את מאוד אמיצה. בילדות טיפסת על העצים ועל ההרים, עכשיו את מעיזה וכובשת פסגות ולבבות. תמשיכי! אל תפחדי לפגוש את הפחד - פחד לפגוע או להיפגע, פחד לבטא את עצמך ואת הרגשות שלך, פחד להיחשף, פחד להישאר לבד, פחד מכישלון ופחד מהצלחה... כל כך הרבה פחדים. לפעמים הם ישמרו עליך ולפעמים יבלבלו אתך. פחד לא הופך אתך לפחדנית – הוא מזמין אתך לקחת רגע ולהקשיב לגוף שלך – בניגוד לראש הוא לא משקר אף פעם.


הייתי מאחל לך רק אושר, שמחה והנאה אבל את גדולה, צברת ניסיון חיים מספיק כדי לראות את החיים איך שהם - לא לבנים ולא שחורים, הם אפילו לא כמו פנדה שהיא גם וגם. החיים צבעוניים, משתנים, זורמים, נוצצים ומזמינים אתך לרקוד. לרקוד עם החיים ואת החיים. את כבר מכירה את הצעדים - תסמכי על עצמך. רק תקשיבי ללב שלך ולנשימה – זה הקצב הנכון, הקצב הנכון של החיים.

בובי תרקדי!

260 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page